چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

با هدف هم‌افزایی بیشتر، صبح امروز انجام شد؛

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با امام‌جمعه‌ی شهرستان بابل

دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی با امام جمعه شهرستان بابل

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران، صبح امروز، جهت رفع مشکلات کتابخانه‌ی آیت‌الله روحانی و هم‌افزایی در امورات کتابخانه‌های شهرستان با امام‌جمعه‌ی بابل در دفتر وی دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، سکینه‌خاتون مهدیان‌پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به همراه معاون و همکاران ستادی اداره‌کل کتابخانه‌ها و رئیس اداره‌ی کتابخانه‌های بابل، صبح امروز (سه‌شنبه، 2 آبان‌ماه 1402) جهت رفع مشکلات کتابخانه‌ی آیت‌الله روحانی و هم‌افزایی در امورات کتابخانه‌های شهرستان، با حجّت‌الاسلام مجتبیٰ روحانی، امام‌جمعه‌ی بابل در دفتر وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این دیدار عنوان کرد: متأسفانه مقوله‌ی فرهنگ همیشه در فقر به سر می‌برد و فعّالیت‌هایی که طی این حوزه انجام می‌شوند، به‌دلیل بازدهی دیرهنگام، اثرگذار نبوده و موجب می‌شوند که مردم و مسئولین برای کمک و همکاری به امر ترویج فرهنگ کتابخوانی، رغبت کمتری از خود نشان دهند.

وی به وضعیت کتابخانه‌ی عمومی آیت‌الله روحانی اشاره کرد و گفت: این کتابخانه، محلّی برای رشدونمو فرزندان بابل است تا بتوانیم در آینده، پی ترقی آنان، شاهد پیشرفت فرهنگی شهرستان باشیم؛ افزون‌بَرآن، کتابخانه‌ی روحانی طی 10 سال اخیر واگذار شده و نیاز به بازطراحی مجموعه دارد و اعمال بازطراحی نیازمند توجّه ویژه‌ی مسئولین است.

مهدیان‌پور از کارکردها و فعّالیت‌های کتابخانه‌ها در دنیای امروز شرح داد: کتابخانه‌های عمومی همانند گذشته صرفاً فعّالیت‌های نگهداری و امانت کتاب‌ها و منابع اطلاعاتی را انجام نمی‌دهند، بلکه با انجام فعالیت‌های متنوّع فرهنگی و کتابخوانی، یک پایگاه فرهنگی_اجتماعی شناخته شده‌اند و تلاش‌شان بر این است که به آخرین سطح استانداردهای کتابخانه‌ای برسند.

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با امام‌جمعه‌ی شهرستان بابل

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با امام‌جمعه‌ی شهرستان بابل

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با امام‌جمعه‌ی شهرستان بابل

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 16 =